زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

احساسات بند انگشتی

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ق.ظ

کز کرده ام قبول اما

نه دلتنگم نه غمگینم نه خسته ام نه قهرم و نه هیچ چیز دیگری

تعارف نداریم که

آدم مگر همیشه باید احساسش را بداند . یعنی نشده است سرت درد بگیرد و سر درد نداشته باشی ؟ من فقط میخواهم کمی سرگرم خودم باشم  . کز کردنِ گوشه ی اتاق همیشه از تنهایی نیست . گوش دادن ِ به آهنگ غمگین همیشه از افسردگی نیست . من مطمینم هرکسی احساسی دارد که فقط نامگذاری آن از خودش بر می آید . حالا هرچه میخواهید در چشمها و حالت لبها و خم ابروهای ما زل بزنید و احساس هایتان را به ما قالب کنید . من فقط وقتی چای مینوشم خسته ام . احساس من دست نیافتنی است درست مثل مال تو  ...


  • ۹۳/۰۱/۱۱
  • => محمد غفوری