زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

حرف های گنده گنده نزن

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ

حرفهایش نه این که بد باشد ها ، خیلی هم پر مغز و معتاست ولی نه برای من . برای تو که دیروز او را ندیدی . نه این که دیروز او تاسف بار باشد ها ، نه . دیروز ، او دقیقا او بود و حرفهایش حرفهای او .  قبلا ها فکر میکردم او باهوش ترین موجود دنیاست . فردی پر از افکار و واژه های طبقه بندی شده . حالا وقتی آن حرفهای قشنگ یک وزن را میشنوم میفهمم او دیگر قدرت بیرون آمدن از قفس افکارش  را ندارد . همین نشانه ی ضعف اوست . نمیدانم شاید من دم دمی مزاج شده ام . احساس میکنم او فقط برای روزهای خوب ، خوب است . اگر انسان بود میگفتم برای دوستی عالی است و برای ازدواج  نه . باید فکری به حال خود بکند طوطی قرمز من

 

  • ۹۳/۰۱/۰۳
  • => محمد غفوری