زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

همه چیز از بیست سالگی شروع شد !

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۲۰ ب.ظ


اگه اشتباه نکنم از تیرماه نود و یک تا الان یعنی حدود یک سال و نیمی هست که وبلاگ نویس بودم و هر بار به یک بهونه از وبلاگی که داشتم ناراضی شدم و عوضش کردم . در واقع با تقریب این پنجمین تغییر کاربری هست .

 اولین وبلاگ ها رو چون از نوع نوشتنم و حجم زیاد ِ احساست ِ شخصی ِ موجود در اون ها احساس امنیت نمیکردم و آخرین وبلاگ ها رو هم به دلیل نپسندیدن قالب و فرم وبلاگ عوض کردم و قطع یقین این آخرین وبلاگ من خواهد بود . 

همراه با این وبلاگ وبلاگ سر درد هم افتتاح شده که یک وبلاگ یدکی هست و ریزنوشت هایی در موضوعات مختلف در اون نوشته خواهد شد . البته برعکس این وبلاگ من هیچ مسیولیتی بر خوشآمد شما در وبلاگ سر درد نخواهم داشت . 

امیدوارم رد پای شما در این وبلاگ باقی بمونه .